1 any de Fundació, 50 anys de Museu

todojuntoUncategorized

1 any de Fundació,
50 anys de Museu

El gener del 2014 començava una nova etapa en la història del Museu. La memòria que us presentem és el testimoni del primer any de la Fundació Museu Picasso de Barcelona.

El propòsit d’aquesta publicació és mostrar de manera accessible, transparent i rigorosa el resultat de l’activitat de tot un equip durant l’any 2014 i alhora explicar la nostra manera de fer i d’entendre el Museu.

Us convidem a visitar-ne les diferents seccions per conèixer el primer any com a Fundació d’una institució que en té més de cinquanta i que ha rebut prop d’un milió de visitants el 2014.

1 any de Fundació,
50 anys de Museu